Dostal jsem v mailu… MEMENTO pro všechny!

19.04.2013 14:09

 

 

Nepíši to já, nicméně se s tím ztotožňuji…


Motol ve středu 21.1.2013.

V ordinaci mi naměřili vysoký tlak a  tak mi vystavili recept na 1 balení !! užívaných léků na tlak a poslali pro ně do lékárny.  Lékárnice  přinesla léky, namarkovala cenu 483,- Kč a natáhla ruku
pro peníze.  Já jsem zalapala po dechu a držela se pultu, abych sebou nepráskla o  podlahu. Povídám, že se asi spletla v ceně, za ty peníze že mám léky na celý kvartál!  Lékárnice s klidem profíka odpověděla, že mám zaplatit, a že jsem  asi nebyla pro léky po úpravě cen. Pro info, ten lék zdražili na  doplatku o 120% - 2,2x !! - jedno balení!! Jsem na naši zlodějskou  vládu nasraná tak, že bych vraždila.  To, co vláda vymýšlí je neskutečný hyenismus, založený na propracovaném Systému  vymírání starých a nemocných lidí. Pořád se zdražuje, léky se staly  nedostupnými, důchodci a nemocní pak nemají na lékařskou péči a na pořádné jídlo, protože na to zkrátka nemají. A ty parchanti  zlodějský chtějí ještě zmrazit nebo dokonce snížit důchody. Jsem pro  každou akci, která tyhle nenažraný rozkrádače a zloděje vyžene z vlády. Za svůj postoj se vůbec nestydím, protože  já tvrdím, lepší to nebude, lepší už tu jednou bylo.

Datum: 23.1.2013  08:35:30  Tento článek, který jsem dala do diskuze o zdražení léků, byl
okamžitě vymazán! Proč asi? Prosím pošlete to všem známým.  Nejsem z těch, kdo by psal a nebo se zúčastňoval diskuzí, ale to, co jsem  dneska zažila v lékárně mě natolik vzalo, že jsem se rozhodla o tom  napsat. Stála přede mnou starší paní v důchodovém věku a když na ní  přišla řada, tak předložila recept, paní lékárnice jí vydala léky a  požádala o doplacení částky 1980,- Kč. Paní zůstala celá zkoprnělá a  nemohla ze sebe vypravit ani slovo. Pak se rozbrečela, podívala se  do peněženky a řekla, že tolik nemá. Otočila se a pomalu odcházela k  východu. Paní lékárnice na ní volala, ať si vezme ten recept a že ty  léky opravdu potřebuje. Paní se otočila a plačíc řekla, k čemu mi  budou léky, když nebudu mít na jídlo " a pomalu odešla. Všichni přítomní nemohli ze sebe vydat jediné slovo a bylo vidět, jak je to hluboce zasáhlo. Stydím se za naši vládu a vůbec nejsem  hrdá, že jsem Češka. Co je to za vládu, že dopustí, aby lidé, kteří celý život poctivě pracovali, se rozhodovali, zda si mohou koupit  léky a nebo jídlo. 
Kde to jsme!!  P.S. : Kdybych měla jinou barvu kůže a celý život nepracovala, tak  bych ty léky měla zadarmo. Čti i přílohu. Anděla Kaslová  ;- (

Grafická úprava a úvod: Dr. Jaroslav Horák

 

—————

Zpět